2020年5月30日星期六

【示愛】


友人:你好嗎?突然想起你。。。

我:(😍 )近來生活好嘛?

友人:😵😫😭🙂☺️😄🥺 👈🏻咁囉。一日都有各種情緒。希望妳近日都平靜健康開心

我:😵😫😭🙂☺️😄🥺 👈🏻 點解咁多高低起伏?

友人:適應新工同處理內在呀!好多感受同感動?

我:(感動?)有咩感動位呀?

友人:重新感受一下自己的生活節奏、有時會寫信給朋友、有時會去感受一下風經過樹罅的聲音。

這些都讓我有一種好感動的感覺。

我:😍是在慶祝生命嘛?

友人:妳呢?我鍾意妳的文字分享呀!無論Whatsapp或FB長文。

真人都鐘意架其實

我:原來你有睇架😍

P.S. 每隔一段時間,就會有人跳出來跟我說:「很喜歡你寫的文字」。示愛的感覺❤️


_____________________________________

WhatsApp可以直接按這裡 👉🏻 wa.me/85295789408

沒有留言:

發佈留言